SoundSc1_4

סאונד לרדיו וטלוויזיה

אקשן , אקשן , אקשן

מסביבך המולה, במאים , מפיקים ,מראיינים , כתבים . ..

צריך לפעול בתנאי שטח, ומהר, מאוד מהר כי… .אתה נמצא בשדה קרב תקשורתי המועבר לרוב בשידור חי

אלו הם חייו של מעצב תשדורת סאונד למדיה – שצריך להתנהל מול תנאי שטח טובעניים, להפגין כושר אילתור רב ולהגיע להחלטות טכניות ופיזיות בזמן אמת !

טכנאי הסאונד מצריך ידע טכנולוגי בציוד דיגיטלי המשלב את מערכות הסאונד עם מערכות הווידאו ומערכות השידור למערכת אחת שעובדת בסנכרון מושלם בין האולפנים השונים ובין אנשי הצוות השונים המתפעלים אותה במקביל בזמן אמת 

אז אם אקשן זורם בדם עורקייך התגייס לקרבי והפוך למעצב קול תשדורת סאונד למדיה

לימודי סאונד
SoundSc1_10

בוגר הקורס מספר

לימודי סאונד

אלכס פלדמן

במכללה למדתי את הבסיס הכי מעמיק שיכולתי לקבל לכל תחום הסאונד וקיבלתי את המוטיבציה להמשיך ללמוד בעצמי, להפתח ולהרחיב את הידע והמקצועיות.

הסיפור שלי

המסלולים שבהם התחום נלמד

קורס הפקה מוזיקלית

הנדסאי סאונד

שלוש שנות לימוד

מסלול הנדסאי קול באישור מה"ט

בית הספר מציע מסלול ייחודי המוביל לתעודת הנדסאי קול המוכרת ע"י המכון הממשלתי לטכנולוגיה ומדע.
מסלול הנדסאי קול הוא מסלול המקיף את כל מקצועות הסאונד הן בפן הטכנולוגי והן בפן האמנותי: הפקה מוסיקלית, הקלטות אולפן, מאסטרינג, מוזיקה אלקטרונית, הגברת מופעים, עיצוב פסי קול, אלקטרוניקה, אקוסטיקה אדריכלית, שידורי רדיו וטלוויזיה, מערכות מולטימדיה ואינטגרציה.

טכנאי סאונד

2 שנות לימוד

מסלול Professional Degree

תלמידי מסלול טכנאי סאונד לומדים את כל היקף החומר הדרוש למקצועות הסאונד, המקנה להם ידע רב, נסיון, ויכולת לעבוד כאנשי סאונד בכל תחום שיבחרו.
מסלול טכנאי סאונד הינו מסלול ממוקד ומעשי אשר ניתן לבחור בו
3 תחומי התמחויות מבין ההתמחויות הבאות: הפקה מוסיקלית, הקלטות אולפן, מאסטרינג, מוזיקה אלקטרונית, הגברת מופעים, עיצוב פסי קול, אלקטרוניקה, אקוסטיקה אדריכלית, שידורי רדיו וטלוויזיה, מערכות מולטימדיה ואינטגרציה.

הפקה מוזיקלית